miercuri, 7 noiembrie 2018

Atelier de creație

 Pentru bunii noștri

 Și această întâlnire,  din data de 06.11.2018, stă sub semnul Centenarului.Continuăm cusăturile la semnele de carte și la ia pe care au început-o cele mai harnice ,, Lăpușence”. Pentru astăzi am adus o creație proprie,  o poezie dedicată cinstirii bunicilor noștri.
                            Pentru bunii noștri

               Costea Dochia

Cu acul și cu ața ne-am gândit,
Că am putea cinsti memoria lor
Ei s-au jertfit pe câmp de bătălie,
Noi ne dorim din vitejia lor.
        Așa am început să coasem flori,
        Și să le dedicăm buchete mari
        Eroilor pentru dreptate și popor,
        Făcându-le astfel cinstire bunilor.
Nu ne-au ieșit de la-nceput,
Dar din dorință pentru bunii noștri,
Am adunat steluțe colorate
Și le-am cusut cu fir și gând, pentru dreptate.
                          Cu fir de tricolor la cingători,
                          Ne-am adunat în cinstea lor
                          Și ne-am dorit pentru eternitate
                            Să le cinstim memoria prin fapte.
Ei au clădit poporul din nimic,
Au vrut s-arate lumii cine sunt,
Luptând pentru aceasta,chiar și cel mai mic,
Făcând o țară din izvor curgând.
                        Așa noi, ,,Lăpușencele” am vrea,
                        Să ducem mai departe truda lor
                        Și-n veci de veci nu vom uita
                        Ce bravi au fost, în simplitatea lor!!!










   Atelier    de creație  ,, Lăpușencele” 13.11.2018
    În această întâlnire am ales modele, am croit, am cusut , iar la final am servit o plăcintă caldă adusă de Carmen . Pentru aceasta,  îi mulțumim mamei ei, doamna învățătoare, Cristina Coman. 
 Pentru  ,,Centenar” , fetele noastre, au interpretat cântece patriotice împreună cu invitatele noastre din grupul ,, Horitoarelor”.






                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu