luni, 18 noiembrie 2013

Turnul Babel

A doua întâlnire a cercului de lectură a fost una interesantă şi antrenantă.
După  ce am citit jurnalul de cerc şi recenzia la cartea citită acasă, am purces la activitatea care a avut ca titlu Turnul Babel.
Am fost deosebit de atenţi la fragmentul pe care l-am citit din Biblie, iar la final  fiecare cerchist şi-a spus părerea şi a formulat o concluzie.


Acesta este  momentul în care elevii au descoperit  răspunsul la întrebarea : ce facem cu ziarele?
           Acum urmează marea încercare, la care fiecare grupă şi-a  adus contribuţia, construind un Turn Babel în miniatură, din hârtie de ziar.
                  Dar spre surprindere şi dezamăgirea lor, turnul s-a dărâmat imediat ce aceştia s-au depărtat de el, totul fiind o întrecere în zădărnicie.


 La finalul activităţii am ajuns  la concluzia că numai cu smerenie, credinţă şi făcând fapte bune pe tot parcursul vieţii vom putea construi un turn care să ajungă până la cer şi care să dăinuie.

,,Dumnezeu celor mândri le stă împotrivă, iar celor smeriţi le dă har"(1PT. 5,5).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu